• Dit evenement is voorbij.

Reanimatie-cursus

4 maart 2023, 09:3012:00

Reanimatie pictogram

Een hartstilstand komt altijd onverwacht. Het overkomt elk jaar 15.000 à 16.000 Nederlanders. Zeker als u op uw boot bent op een plek die niet zomaar te bereiken is, is het belangrijk dat u weet wat u kunt doen. Hulp bieden binnen de eerste 6 minuten na een hartstilstand is cruciaal en kan een leven redden. Door het volgen van een reanimatiecursus, bent u voorbereid.
U leert een hartstilstand herkennen, hartmassage toepassen en mond-op-mond beademing geven en ook de AED te gebruiken.

Het gaat hierbij om een officiële cursus. Dit is tevens de gelegenheid voor leden die vorig jaar hebben deelgenomen, hun certificaat te actualiseren. Herhaling elk jaar is nodig om de vaardigheid te houden.

De kosten bedragen €10 voor leden/ partners en voor niet-leden €17.50 te voldoen op de cursusdag.

Uiterlijk 28 februari opgeven via onderstaand formulier! Per persoon afzonderlijk aanmelden i.v.m. het te ontvangen certificaat. Wilt u daarbij in het opmerkingen-veld de geboortedatum invullen? (i.v.m. het te verstrekken certificaat)

Datum:
4 maart 2023