Voorzitter Tiemen Cloo krijgt lintje opgespeld door burgemeester Bolding van de gemeente Hogeland

Voorzitter WSV Lunegat Tiemen Cloo Koninklijk onderscheiden

Op de jaarvergadering van 17 november 2023 is onze voorzitter, Tiemen Cloo, Koninklijk onderscheiden. Hij is nu lid van de Orde van Oranje Nassau.

Tiemen is na het oprichten van de WSV Lunegat in 2001 al meer dan 20 jaar voorzitter en belangrijke peiler onder de vereniging. Naast de sociale doelstellingen kent de vereniging ook een belangrijk doel in de belangen behartiging van de watersporter op het Lauwersmeer en de oostelijke wadden. Hiervoor heeft Tiemen diverse organen voorgezeten en geleid.

Door het inzicht in mensen en met het hogere doel voor ogen kan Tiemen verschillen slechten en conflicten voorkomen. Hierdoor zijn besturen duurzaam en doeltreffend onder zijn voorzitterschap. Zijn tomeloze inzet zonder enig financieel of persoonlijk belang maken het dat wij WSV Lunegat, Watersportverbond, Recreatieschap Marrekrite, MBvO, als ondersteuners deze onderscheiding en erkenning van zijn verdiensten op zijn plaats vinden.

Tiemen gefeliciteerd!