Band Yesz!

Het Havenfeest 2022 was een succes

Zaterdag 1 oktober hebben we het havenfeest gevierd en daarmee ons 20-jarig bestaan uit 2021 herdacht. Dankzij de inzet van het bestuur en de vele vrijwilligers konden we er een fijne dag en avond van maken.

Het middagprogramma met de veiling werd goed bezocht. Veel interessante artikelen kregen een nieuwe eigenaar en daarmee een goede bestemming.

Ook het avondprogramma viel goed in de smaak. De BBQ was van prima kwaliteit en ook de door ons zelf verzorgde salades vielen goed in de smaak. Dat we werkten met een all-in prijs was plezierig en heel praktisch.

De keuze voor de Allroundband YESZ! was een goede: zij voelden de sfeer heel goed aan en de muziek en zang door de aanwezigen werd bijzonder gewaardeerd. Ook de bandleden hebben ervan genoten dat velen flink hun best deden op de dansvloer in een gezellige sfeer.

Al met al kijken we met voldoening terug op een geslaagd feest, waarbij de onderlinge contacten zijn verstevigd en nieuwe zijn gelegd.